Mitt Universum

Om byggnadsvård med kulturhistoria.

Geometriskt på golvet

3 kommentarer

Jo, jag gillar geometriska mönster.
Amadrillo-co.com designer collection-triangle
Den här ullmattan är väldigt vacker med sina vänliga färger. Armadillo&Co låter tillverka Fair Trade-mattor, den här är ur kollektionen Triangle.

tribus-guld
Detta är plastmattan Tribus guld formgiven av Lina Johansson.

Idag fick jag en idé och gjorde en beställning. Får se vad det blir av det hele.

Författare: MrsUniversum

Mrs Universum lever nu, blickar bakåt, tänker framåt. Tycker inte nödvändigtvis att allt nytt är bra. Tycker inte heller att allt gammalt måste vara bäst :-)

3 thoughts on “Geometriskt på golvet

  1. Mrs. Universum, du erklærer, at du ikke reklamerer i din blog – fint! Og så reklamerer du alligevel!
    Men det er fair. FAIR TRADE ;-)

    Gilla

    • Nå nå Jörgen, jag får inte betalt för att skriva om en produkt, absolut inte. Jag lever inte på mitt bloggande, har en yrkesproffession där inkomsten finns. Jag väljer mina material och mattorna i blogginlägget är fina tycker jag. Förespråkar ofta second-hand-köp. Det nya terrazzogolvet och kubbgolvet som jag bloggat om har jag valt att använda i mitt nybygge. Och det kan väl inte betraktas som reklam… ;-)

      Hej & hå – tacka vet jag saker som är vackra i mina ögon :-)

      Gilla

  2. Tyckte att det här var jättefina mattor. <gillar också geometri. Även om jag gillar svulst också ibland. Och enkelhet. :)

    Gilla

Tyck till om du vill!

