Mitt Universum

Om byggnadsvård med kulturhistoria.

Ängens blomster

5 kommentarer

Nu tänker jag göra som i fjol. Ta en paus i bloggandet för att försvinna ner i grönska och arbete och njuta fullt ut.  Tjingeling alla läsare, ta väl vara på årstiden!
Ängens blommor_Akvarell av_www.StinaDalmalm
Akvarell med ängens blommor av Stina Dalmalm.

Författare: MrsUniversum

Mrs Universum lever nu, blickar bakåt, tänker framåt. Tycker inte nödvändigtvis att allt nytt är bra. Tycker inte heller att allt gammalt måste vara bäst :-)

5 thoughts on “Ängens blomster

  1. Tjingeling på dig också! Jag önskar Dig en riktigt skön sommar!

    Liked by 1 person

  2. Detsamma och njut, njut njut!

    Liked by 1 person

  3. Tjingeling! Vi väntar här tills du är tillbaka!
    Ha det så gott och njut!

    Gilla

  4. Nu är det tiden mellan hägg och syren. Helt rätt att njuta då , de tycker jag också.

    Liked by 1 person

  5. Så klokt så klokt. Själv tänkte jag ta mig tillbaka från en period av ofrivillig paus…
    Fin sommar till dig!
    Kram Nina

    Liked by 1 person

Tyck till om du vill!

