Mitt Universum

Om byggnadsvård med kulturhistoria.

Blomsterprakt

2 kommentarer

Några få brottstycken ur min försommar. Bilder jag aldrig hann blogga om då, eftersom jag gjorde ett uppehåll i maj just för att hinna njuta av försommaren.
solkväll-web
röda solar_web
majkväll
limegrönt
kattfot2
De älskliga kattfötterna.
kattfot1
tovsippor i vind
eken
syrentid2
älgspillning
Alla bilder utom älgspillningen är tagna på gården.
vackraste aklejorna
Visst kan det vara skönt att veta att en ny vår väntar då regnet öser ner och stormarna blåser under adventstiden… Men innan dess välkomnar jag julen!

.

Författare: MrsUniversum

Mrs Universum lever nu, blickar bakåt, tänker framåt. Tycker inte nödvändigtvis att allt nytt är bra. Tycker inte heller att allt gammalt måste vara bäst :-)

2 thoughts on “Blomsterprakt

  1. Åh såna här bilder får du inte lägga ut! Då får jag sån längtan. Efter sommar. Så fint.

    Gilla

Tyck till om du vill!

