Mitt Universum

Om byggnadsvård med kulturhistoria.

Nåt slags jubileum

6 kommentarer

köket 10 år-2
Det slog mig nyligen att vårt platsbyggda kök fyllde 10 år i juli. Det uppmärksammas härmed.
köket10 år -1
Fortfarande lika nöjd som 2005. Det mesta är sig likt.
köksgardin
Nu lyser höstsolen in och förstärker inredningens solgula oljelasyr.
köket 2005
Då var det oktober 2005.

.

Författare: MrsUniversum

Mrs Universum lever nu, blickar bakåt, tänker framåt. Tycker inte nödvändigtvis att allt nytt är bra. Tycker inte heller att allt gammalt måste vara bäst :-)

6 thoughts on “Nåt slags jubileum

  1. Förstår att du trivs i ditt hemtrevliga och varma kök!

    Liked by 1 person

  2. Härligt att göra detta virtuella besök!!! Jättefint!

    Liked by 1 person

  3. Det är ett underbart kök! Och, det är faktiskt anledningen till att jag hittade till din blogg. Jag letade efter inspirationsbilder till ett nytt kök i vår korsbyggnad och hittade något som var så likt det jag drömde om – varmt, gult, praktiskt och lite funkis. Dessutom ganska snarlika förutsättningar. Mitt kök finns fortfarande bara i mitt huvud, så jag fortsätter att njuta av ditt.

    Gilla

Tyck till om du vill!

