Mitt Universum

Om byggnadsvård med kulturhistoria.

Rött, vitt, blått, grönt och lite gult

Lämna en kommentar

Igår var jag ute på en lång arbetsresa. Jag körde genom vackra landskap och såg fina byggnader. Det var helt enkelt inspirerande både privat och professionellt.
hem
När jag kom hem måste jag trots allt det vackra jag sett ta ett foto av mina egna hus i kvällssol med en uttrycksfull himmel där bortom.
påskliljor 2015
Sen slängde jag mig på knä för att föreviga några av påskliljorna som blommar lika troget år efter år.

Författare: MrsUniversum

Mrs Universum lever nu, blickar bakåt, tänker framåt. Tycker inte nödvändigtvis att allt nytt är bra. Tycker inte heller att allt gammalt måste vara bäst :-)

Tyck till om du vill!

