Mitt Universum

Om byggnadsvård med kulturhistoria.

Psykologiskt övertag

2 kommentarer

Här har vi en seriestrip. Den är gammal. Den är bucklig av ånga och mörknad av solljus. Men den är fortfarande förskräckligt bra.


Assar av Ulf Lundkvist. Så är det många gånger i relationer mänskor emellan. Tyvärr.
Tog stripen med mig då jag flyttade till Universumet. Den har suttit i köket sedan dess. Först på en svartmålad vägg och nu i det nyare köket på insidan av en kökslucka ovanför diskbänken. Vi tycker den är super!

.

.

Författare: MrsUniversum

Mrs Universum lever nu, blickar bakåt, tänker framåt. Tycker inte nödvändigtvis att allt nytt är bra. Tycker inte heller att allt gammalt måste vara bäst :-)

2 thoughts on “Psykologiskt övertag

  1. Ah, jag älskar Assar! Brukade klippa ut stripparna ur DN och har en liten samling som jag vårdar ömt.

    Gilla

    • Ja Elina, han är brutalbra. Allt från ensligt landsbygdsliv till vilsen storstadstillvaro.

      Jag har en samling strippar Ensamma mamman (svart-vit) också, också mänsklig med sin fobi för smulor ;-)

      Gilla

Tyck till om du vill!

