Mitt Universum

Om byggnadsvård med kulturhistoria.

Ljuvligheter

1 kommentar

Från mitt hörn i kökslandet med tulpaner att plocka in till lyst blev det i söndags denna bukett.


Ibland kan jag förledas önska att de skulle stå länge, länge… men så inser jag att skönheten inte skulle upplevas lika intensivt om evigheten fanns.


Jag har flyttat runt vasen för olika ljus. Visst är väl tulpanbuketten med tulpanerna Purissima och Angélique samt försommargröna blandblad ljuvlig?

.

Författare: MrsUniversum

Mrs Universum lever nu, blickar bakåt, tänker framåt. Tycker inte nödvändigtvis att allt nytt är bra. Tycker inte heller att allt gammalt måste vara bäst :-)

One thought on “Ljuvligheter

  1. Underbart ljuvlig!

    Gilla

Tyck till om du vill!

